emeliebjuremo.blogg.se

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Nej, jag kan inte påstå att jag är superduktig på att uppdatera, men det kommer!
Denna vecka har varit fylld med aktiviteter av alla de slag och imorgon ska jag försöka sammanfatta veckan på ett bra sätt.
 
Våra föreläsningar har dragit igång denna vecka, och än så länge verkar det väldigt intressant. 
I princip allt är nytt, så det finns en del att bita i. Jag ska till exempel lära mig mååånga av kroppens ben och muskler på latin, samt veta vart de sitter.
 
Nu ska jag snart dra in till stan för den avslutande poängjakten. Kl 09.00 lägger våra coacher ut uppdrag på facebok, vilka vi ska utföra och dokumentera för att senare visa dem vilka vi utfört, och utifrån det få de avgörande poängen.
 
Ikväll väntar en finsittning i stan som avslutning på dessa två första veckor. Det kommer bli gryyymt!
 
Men som sagt, håll utkik imorgon em/kväll! Då kommer en bättre uppdatering. :)
 
Och ni hemifrån! Ät mycket mârtensgodis, majskolvar och belgiska våfflor åt mig! 
 
chiiiiao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: